vineri, 5 aprilie 2013

Leapsa cu personaje

 Am luat aceasta leapsa de pe blogul Carti nemuritoare. Mi-a luat ceva timp sa ma gandesc la un nume pentru fiecare litera, dar in mare am reusit. Oricat de mult m-am gandit, nu am gasit nimic pentru literele U, X si Y, dar indata ce voi gasi nume, le voi adauga. Poate sa ia aceasta leapsa oricine doreste! Spor la cautat! :D
A: Alaska ("Looking for Alaska"-John Green)
B: Beatrice ("Divergent"-Veronica Roth)
C: Cass ("Fantomele ne stiu toate secretele"-Megan Crewe)
D: Denethor ("Stapanul inelelor"-J.R.R.Tolkien)
E: Elizabeth ("Petrecere de Halloween"-Agatha Christie)
F: Frodo ("Stapanul inelelor"-J.R.R.Tolkien)
G: Gideon ("Dispozitive infernale"-Cassandra Clare)
H: Hannah ("The Sequel"-John Green)
I: Irial ("Obsesie"-Melissa Marr)
J: Jace ("Instrumente mortale"-Cassandra Clare)
K: Keenan ("Fascinatie"-Melissa Marr)
L: Lara ("Looking for Alaska"-John Green)
M: Maitreyi ("Maitreyi"-Mircea Eliade)
N: Neferet ("Semnul"-P.C.Cast)
O: Oin ("Hobbitul"-J.R.R.Tolkien)
P: Peter ("Fortele raului abslout"-Kelley Armstrong)
Q: Quincy ("Dispozitive infernale"-Cassandra Clare)
R: Ruth ("Sa nu ma parasesti"-Kazuo Ishiguro)
S: Shelby ("Nu plange sub clar de luna"-Heather Davis)
T: Tobias ("Divergent"-Veronica Roth)
U:
V: Victoria ("Fortele raului abslout"-Kelley Armstrong)
W: Will ("Dispozitive infernale"-Cassandra Clare)
X:
Y:
Z: Zoey ("Semnul"-P.C.Cast)

Niciun comentariu: