marți, 29 ianuarie 2013

17

Azi am implinit si eu 17 ani! Cu ocazia asta, as vrea sa le multumesc tuturor celor care mi-au fost alaturi la bine si la greu si de asemenea, familiei mele, pentru toate lucrurile pe care le-au facut pentru mine.
Am avut o zi foarte frumoasa datorita persoanelor dragi. Yoko mi-a facut o surpriza extrem de draguta la scoala, care mi-a inseninat ziua:
De la cateva dintre prietenele mele am primit cadou niste carti pe care abia astept sa le citesc!
"A book is a gift you can open again and again."
Sper ca anul acesta voi avea parte de si mai multe momente frumoase si de neuitat decat anul trecut si ca voi reusi sa nu mai fac aceleasi greseli.
Le multumesc tuturor pentru cadouri si urari! Ce imi urati voi mie, va doresc sa vi se indeplineasca inzecit! xoxo

Niciun comentariu: